Back again

Det var en riktig turbovisning! Nej, som tur var kollade Oo med Andreas, och var sjutton hade vi fått klockan tio ifrån? Mellan 12 och 13 var det öppen visning, men vi har fått för oss att det var 10.00! Jahapp. :o)

Just det, glömde berätta att Oo flög upp ur sängen inatt! Jag vaknar av att han slänger av sig täcket och sprintar ut genom sovrumsdörren där han blir stående blick stilla. Sedan lommar han tillbaka och kryper ned igen.
Då har han drömt att brandlarmet gått, och skenet från vår enda adventsljusstake i köket bekräftar hans eldsvåda. Fniss!
En sak jag dock funderar på. Brandlarmet går, han flyger upp ur sängen, men han väcker inte mig!
"-Jamen jag ska ju springa ut och släcka elden!" Jahaaaaa.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ledsen people, men 12-13 :)

Jag är rätt säker på att ni gled ner under täcket och somnade om :)



Eller, Linda bloggar och Johan spelar Runescape..



Tjulilu

2010-01-03 @ 10:31:48
Postat av: Anna

Hu, vad läskigt att vakna och tro att det brinner. Kan gissa att hans puls var hög...

2010-01-03 @ 16:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0