NOOOOOOO!!!!!


Hör mitt ångestfyllda avgrundsyl!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hör mitt glädjetjut!!!! :)

2010-02-25 @ 19:28:47
Postat av: Elin

Varför vill man ha regn istället för snö? Kommer ju bli glashalt isåfall, usch nej... låt snön ligga, men låt det inta komma mer... så kan den få smälta bort lite lätt snart :)

2010-02-25 @ 20:05:09
Postat av: Linda

Vem är du o skändlige som vågar vrida om kniven och gotta sig i min ångest?!? Måtte tiotusen snöiga dagar nedkallas över dig (och mig) och jag skola jubla igen!! Moahahaha! Xo)



Elin: Snart, du menar om typ två månader? Ok, det kan jag väl gå med på, men då får det komma mer och ligga kvar ordentligt fram tills dess! ;o)

2010-02-25 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0