Gräsänka

Var nästan hemma efter innebandyn när jag ställde mig på bromsen. Jag vågar knappt tänka på hur mycket salt som samlas i alla små oceaner på vägarna, men det var så fint att se skatorna förnöjsamt bada däri! Medan tomgången gick vågade de sig tillbaka och fortsätta marineringen framför mig och min kamera. :o)

Oo har träff med sin whiskeyklubb uppe i Lilla Edet eller nåt, så jag avnjuter denna lördagskväll helt i eget sällskap!


(Gräsänkekäk!)






(Gräsänkelunch!)



Tvättat, dammsugat och påbörjat en ny nyckelpigemössa. Funderar på om jag ska ta Bullens pilsnerkorv till middag, eller kanske fiskbullar, och så spara risgrötskorven till imorgon. Mm, gotti! Melodifestivalens sista deltävling väntar också, men visst är det mycket sämre låtar i år? Inte ens Alcazar tyckte jag stack ut! Men det är ok att ha i bakgrunden medan jag stickar.

Fiskbullar får det bli!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0