Användarvänligt

Oo ska handla på vägen hem så jag har fixat inköpslistan. Notera att jag strukturerat den efter den ordning man passerar dom i Angereds Ica Maxi!
Sedan får man dessutom vara så snäll att också illustrera vad man vill ha för att underlätta sökandet i hyllorna. :o)

Det ser knapert ut på innebandy-fronten inför imorgon. Blir vi inte tillräckligt många åker vi tidigare till Trollhättan för lite caching. Man varnas på nyheterna för att ge sig ut på vägarna på grund av väntande snöstorm. Det snöar redan nu så det ser ut att bli en riktigt mysig helg! Wee!

Det är vinter, riktig vinter! Tjalalalala! Wo-hoo!





Kommentarer
Postat av: Stefan

När man ser den inköpslistan kan man bara hoppas att ni har bra ventilation i sängkammaren... :)



Om ni ändå skall ut och snurra i morgon kan du väl fråga Oo om han känner för att åka till mormor i Stenungsund och fixa kanalerna på tv:n? Skriv upp kortnummret så jag kan få det sedan också, snälla?

2010-02-19 @ 14:38:54
Postat av: Linda till Stefan

Hehe, altandörr rätt ut! Xo)

Jag tror vi åker 45:an upp, men kan kolla. Och jag antar att Oo vet vad du menar med "kortnummer"? :o)

2010-02-19 @ 14:54:21
Postat av: tiger

Sätt GPS-koordinater på varorna, så kan han cacha sig igenom listan.

2010-02-20 @ 00:59:23
Postat av: Linda till tiger

Hahaha, det tyckte han också att jag skuller göra!! Xo)

2010-02-20 @ 09:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0