Älska snö!

Stack ut kameran genom ytterdörren. Att jag skottade efter hemkomsten från jobbet igår syns inte ett spår! Hur coolt är det inte? Turen till Trollhättan får vänta lite, finns inte en chans att vi tar oss upp med bilen! Jaja, skulle det vara så här i månader skulle jag kanske tröttna, men nu? Noway! I love it! Alla är trötta på snön och vintern, men hallå? Vill de hellre ha regn, slask, is och nordanvindar? Nu är det februari, vi bor uppe på norra halvklotet, då SKA det vara riktig vinter! Nu har vi bara några få minusgrader, ett underbart vackert snötäckt landskap och inte ett snöslask så långt ögat når!
Oo muttrar och puttrar medan jag tindrar med ögonen och vill kasta mig ut i allt det vita. Undrar om jag får sällskap ut och skotta? :o)
Men ska man ut och skotta och leka i snön måste man ladda med ordentlig frukost. Två cashewnötter från påsen intill mig duger ju inte eller hur?
Ha en underbar vinterdag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, härligt med snö! Mindre härligt med minus trettio som vi har... ;o)

2010-02-20 @ 12:09:08
Postat av: Linda

Brrr! Nej då har vi det perfekt nu med några minusgrader bara och massor av snö! :o)

2010-02-20 @ 13:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0