Och en annan kväll

Visst är det mysigt! Det hade gärna kunnat vara mera snö, men det är bättre än inget!
Halvt ombytta roller här hemma nu. Oo kom nyss hem från Malmö och stupade direkt i säng. Han kom i säng sent igår och sov tydligen inget vidare, och så mörkerkörning tur och retur till Malmö med intensivjobb däremellan inför inventeringen. Stackarn får sova en stund medan middagen blir klar.
Konstigt hur humör och hormoner kan ställa till det. Gårdagen känns väldigt fjärran, som att det inte var jag. Vad var jag så himla upprörd över egentligen?
Inga problem att besöka Frölunda torg denna dag i varje fall, och fick några julklappar avklarade. Kunde inte stå emot frestelsen att göra Bräutigams en marsipangris fattigare! Nu ska i varje fall de flesta klapparna vara avklarade. De resterande ligger på Oo att fixa, så nu släpper jag den biten.



(Chokladdoppad godisgris!)







(Före detta godisgris...)


Imorgon ska Oo käka julbord med sitt jobb. Jag får vänta till nästa vecka då Hamnkrogen inne på Liseberg väntar. Det ska tydligen vara rätt bra, så det blir ju en go avslutning från jobbet innan jag går på föräldraledigheten. Känns rätt overkligt om man säger så!





Har en känsla av att Oo bara lär äta och sedan lägga sig igen. Jag tror jag inte skulle ha några större problem att göra honom sällskap. Sömn verkar ju göra mig gott, men det är besvärligare att finna en bra sovställning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0