Ett försök

Nya musiken till nästa koreografi verkar rätt lovande! Kan nästan föreställa mig öset där på Fitnessfestivalen och det suger fett.
Jag får väl bara acceptera att jag har en låg dag idag där allt bara känns fel, jobbigt och oåterkalleligt, där minsta felriktad tanke får mig att i smyg torka tårarna bakom min skärm. Skit.
Gör ändå ett försök att påminna mig själv om att det som komma skall faktiskt inte bara är skit, som det känns idag.

Here goes:
- Oo kommer att bli en underbar pappa
- Ronja kommer att vara världens sötaste eftersom hon är en blandning, inte bara arieasiatisk utan en blandning av mig och Oo
- Vi har alla förutsättningar för att vår lilla familj ska klara sig mer än bra: Fasta jobb, fin bostad, Oos omtänksamma föräldrar och tryggt förhållande
- Mina negativa föreställningar säger ingenting om hur det verkligen kommer att bli!

Njae, det gick trögt att trycka fram de fyra punkterna utan att känna en bitter smak i munnen, vilket såklart ger mig än större känsla av misslyckande. Jag är helt enkelt låg idag.
Oo har sin månadstisdagsträff idag så jag ska ta en sväng till Frölunda torg och bocka av en julklapp. Gott att ha något annat att tänka på en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0