Plöjde

Okej, detaljer i svart kanske inte syns bäst precis, men har rena myskläderna på mig idag! Omlottklänningen från Gekås, mammamysbyxorna från Polarn och Pyret, linne från typ Cubus eller nåt och så Esprit-skor. Så himla bekvämt!
Bekväm var jag också igår då jag i egenskap av gräsänka plöjde igenom Harlan Cobens "Släpp inte taget". Den gjorde mig verkligen inte besviken och är nog en av hans bättre tror jag. Oo har nästan lyssnat färdigt på Lee Childs, och nästa som väntar i Saabis är Cobens "Den enda lögnen". Jag har ju redan läst den, men då det var ett tag sedan och tycker om att diskutera lite med Oo om det han läser, så plockade jag fram och snabbläste igenom den igen! Också helt ok, men den förstnämnda är nog snäppet vassare ändå! Ska bli roligt att höra vad Oo kommer att tycka då det blir hans första bok av denna författare. Jag tror jag har alla hans nu i bokhyllan :o)
Nu väntar Anna Holts "1222 över havet", en författare vars böcker jag också har flertalet av i bokhyllan.
Kan tillägga att det levde bus i magen igår och olustkänslorna varvades med förundran om vartannat. Till ikväll ska Oo vara hemma igen vilket känns bra då jag inte riktigt är hel utan honom! Väldigt (Oo)beroende!



Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med liv och rörelse där nere. :o)

2010-08-11 @ 09:28:49
Postat av: Linda till Anna

Jo, väldigt schizofrent! Xo)

2010-08-11 @ 10:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0