Morgon

Det här är helt grymt, har klivit upp först nu, halv nio och har inte ont i ryggen! Jag brukar ju aldrig kunna ligga kvar så länge just för att smärtorna omöjliggjort det! We-hoo!

Både jag och Oo var förtjusta i Nintendo 8-bitars när det fanns. Jag fick hyra det från videobutiken i Piteå och Oo hade ett eget. "Ice Climber", "Super Mario Bros", Megaman" och "Kid Icarus" var några av de jag gillade. Oo gillade "Punch out".
Grafiken var grym och musiken framkallar nostalgiska minnen.

(-"Det är ju Mike Tyson ju, den ende som jag aldrig fick ner i första ronden!")

När jag vaknar denna morgon hör jag lite konstiga ljud från
vardagsrummet och möts av detta:

Oo fick prova nya "Punch out" till Wii hos Emil och ville ju genast ha det också :o)

"-Det är något bättre grafik än 1986 eller när det nu var!" säger Oo från köket där han nu står och fixar ägg och bacon.

Efter denna morgongymnastik och protein-påfyllnad blir det mera altanbygge innan han åker på GAIS-match. Jag stannar hemma och tar det lugnt, kanske förbereder lite tillsammans med Monica och Stefan som skulle komma lite tidigare. Kanske jag kan fortsätta lite med stickningen?





Kommentarer
Postat av: Anna

NES är fortfarande outstanding i mina ögon. :o)



Skönt att slippa det onda i ryggen. Själv har jag ONT i svanskotan idag. :o(

2010-08-07 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0