Sedan sist

Kollat flyg till Nice
Pratat med IFK för korrigering av lönen som av någon anledning hamnade på gamla kontot (tur att jag hade det kvar!)
Kollat körsträcka till Nice.
Gått bananas på Swedbanks kundtjänst som kräver personlig kod för att få personlig service! Just därför jag behöver personlig, för att jag inte har en kod!!

Det är en salig blandning av arbetsgivare som investerat sina pengar i mig under föregående året. Så många kanske ger sken av många pengar men ack så fel! Får i varje fall tillbaka på skatten vilket inte har skett många gånger under min yrkesverksamma bana. Att jag dessutom har reseavdrag på måånga tusenlappar lär göra siffran än lite trevligare!




 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhå, nice med Nice. :o)

2010-04-26 @ 17:44:50
Postat av: Linda till Anna

Mycket nice! :o)

2010-04-26 @ 21:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0