Gästbloggare!

Fick en förfrågan från goa Hanna som jag berättat om tidigare om jag inte ville skriva ett gästbloggsinlägg i den ena av hennes bloggar, thehannapanna! Shit vad nervös jag blev och samtidigt jätteglad! Det jag med nervositetsfumlande fingrar och stirrig blick presterade är publicerat nu, snabblänk via bilden till höger! Som vanligt strävade jag efter att få med de båda ack så oförenliga spontanitet och analys men tycker jag kompromissade bra genom att läsa igenom det några gånger, först med egna ögon och sedan i ett lamt försök, andras. När det sedan ville barka iväg till överanalyserande med skarpa ifrågasättanden och hyperkritisk självslakt, skickade jag iväg den. Sedan hann det bli ett antal "tänk om", "borde kanske ha", "hur blev det egentligen", "skulle kanske" och så vidare. Prestationsångest, just det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0