Done!

Trodde 10 mA var max på den där grejen, men när jag nästan börjat andas ut lyckades han skruva upp den till 10,2. Ouch!
Har suttit hela kvällen sedan jag kom hem, så svanskotan är inte alls nöjd, men utan sin strömbehandling kanske det varit ännu värre?
Kom hem till middag på bordet och betalda räkningar. Ibland har man det bra! :o)






Har tillbringat resten av tisdag-kvällen med att fixa deklarationen. SÅ skönt att ha den gjord! Himla smidigt med e-legitimationen och SÅ bra med telefonsupporten hos Skatteverket! Öppet till 22.00 och mycket tillmötesgående de antal gånger jag nu varit i kontakt med dom. SÅ ska det vara!



("Du har plats... 124 och väntar på att behandlas av någon av våra...74 handläggare.")


Tog inte alls särskilt lång tid ändå. Gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ju inte bara ibland som du har det bra. Tycker det serveras mat ganska ofta när du kommer hem. ;o)



2010-04-28 @ 07:51:31
Postat av: Linda till Anna

Det kanske är sant, snäll make jag har! :o)

2010-04-28 @ 08:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0