Älska jobb!

Mycket att göra. Jag känner mig effektiv, nyttig, behövd!
Men lika mycket som jag tycker om att göra rätt för mig på jobbet, lika skönt ska det bli att få gå på helg. Det är sol, det är fredag, Gulingen har en bug på rumpan och jag har nallat supergoda syltkakor som lämnades efter fredagsfikat!

Oo har nu också provat Citykliniken där Dave stack ett antal nålar i hans onda fossing. Nu ska han prova på innebandyn imorgon för att se om det fungerade, och inte mycket skulle kunna hindra honom från att få utlopp för sin innebandyabstinens nu! Har vi tur kanske han inte känner något i foten efteråt, alternativt imorgon, men träningsvärk, det lär han inte slippa undan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0