Va?

Går på muggen, och slänger som nästan alltid, ett öga på mig själv i spegeln. Har svart stickepolotröja på mig och ska plocka ett hårstrå från kragen. Det sitter fast! Och inte på huvudet, utan på sidan av halsen! Ett fyra centimeters grått hårstrå har i godan ro vuxit där det enligt mig inte hör hemma! Hur gick det till? Hur har det kunnat undgå upptäckt så länge? Det måste ha exploderat ut under natten, någon annan förklaring finner jag inte. Inte nog att man nu p-pillerlös ska dras med finnar överallt, nu kommer tydligen håret också på de mest oväntade ställen! Ack ack!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du, så är det att bli gammal. ;o)

2009-09-28 @ 15:45:19
Postat av: Linda till Anna

Buäh! men då utgår jag ifrån att du också gjort sådana fynd!? ;o)

2009-09-29 @ 08:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0