Snor!

Har även denna morgon drabbats av stora snoranfallet. Ur höger näsborre, alltid den högra! Snyter och fräser så karln en hage bort sneglar på mig. Varvar snorandet med lite nysningar också. Börjar bli rödfnasig under snoken nu, men snorandet brukar ge med sig till eftermiddagen, med bara tillfälliga gästspel emellanåt.
Känner mig inte förkyld, har ju haft sådana här mornar titt som tätt senaste månaden (månaderna?). Det är liksom bara megaanfall av snor som drabbar femtio procent av min näsa. Lutar jag huvudet åt vänster kanske jag kan fördela det lite?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha. Antagligen misstänker han att det är svininfluensan du har. Men du får skicka ut ett massmail till alla på kontoret och förklara att du bara har lite snor i den ena näsborren. ;o)

2009-09-04 @ 11:08:05
Postat av: Linda till Anna

Haha! Det tänkte jag inte ens på! Kanske skulle börja ojja mig lite, nysa och snora lite extra och spekulera högt kring "hemskt vilken förkylning jag verkar ha fått!" Xo)

2009-09-04 @ 11:16:13
Postat av: Anna

Ja, kanske du kan bli hemskickad lite tidigare idag... ;o)

2009-09-04 @ 11:53:36
Postat av: Linda till Anna

Ååh, hade varit nice!

2009-09-04 @ 15:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0