På gång...

Mailar fram och tillbaka med Peter på vulkan.se om min första bloggbok, eller snarare blok som det kallas! Ingen större extra kostnad att få 50 sidor i färg, och då jag har en del bilder som kan vara roligare att se i färg, så kör jag på det!  När jag skickade den första pdf-filen fick jag en prisuppgift på 210 kronor/st! Det är ju hur billigt som helst! Vad är haken? Man måste beställa femhundra exemplar?

Jag tänkte bara beställa två, så har jag en extra om den andra skulle brinna upp eller något. Enkelt omslag med en bild från bloggen som jag gillade. 340 sidor som sagt i A5-format för första delen. 2009 får vänta till nästa år! :o)
Ska ju upp på vinden och hämta ned vinterkläderna. Kanske ska passa på att gräva fram de gamla dagböckerna och bli lite nostalgisk en stund? Det kan vara synnerligen underhållande läsning ibland! Hur tänkte man? Varför gjorde man si eller så? De dagböckerna var väldigt privata, men tjuvlästes av två av mina pojkvänner. Risken för ett sådant svek är ju nu eliminerad i och med bloken. Visst, jag kanske inte kan vara riktigt lika öppenhjärtlig här, men jag måste erkänna att jag inte är långt ifrån ibland! Och det är just därför det blir så roligt att ha kvar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha jag hittade hit utan att komma ihåg namnet :-)

ack för fikat igår, det var jätteroligt att komma och se hur ni bor och det var ju fantastiskt fint!

Sen att Mathilda trivdes som fisken i vattnet var ju också bra :-)

Ser fram emot att se bilderna :-)



kram

Anna

2010-05-23 @ 12:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0