Loove!

Jag har lagt till en liten grej i menyn här till höger. Via geocaching.com kunde man generera en sådan här "räknare", och jag utgår ifrån att den hänger med och uppdateras när vi hittar fler cacher!
Loove är alltså jag och Oo! Han brukar kalla mig Love, jag kallar honom Oo, så Loove var ju det självklara användarnamnet!

Ser ut att bli klent med folk på passet idag. De fyra superhjältarna är för skräckinjagande för deltagarna! Nej, av bokningarna att döma är det generellt ganska klent med folk på passen. Kanske har de inte riktigt kommit igång sedan Sportlife tog över? Likaså är combaten ny på anläggningen, detta är ju premiärpasset, så de inte vågar prova?
Nåväl, det ska bli kul ändå, och nu börjar det ju faktiskt närma sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0