Gräsänka

Oo är på väg till Malmö för att kolla att de gör det de ska nere på lagret. Och imorgon är det Köpenhamn som gäller. Han blir alltså kvar där nere över natten, och i brist på andra lediga rum, fick han boka en minisvit! Jaja, somliga har det bra! Xo)
På vägen till Sisjöns anläggning, insåg jag att något måste i magen, för att min träning skulle bli någorlunda meningsfull. Kolla vad platt och tråkig liten burgare! Dock ok som litet "snack" för att stilla akut hunger. Dessutom ville jag dra ut lite på tiden, då måndagens combatpass skulle börja halv sex. Av vad jag sett på nätet, så var det inga bokade, så jag hoppades det skulle ställas in, så jag kunde lägga beslag på salen och träna. Strax innan halv var jag där, men så visade det sig vara två stackars deltagare som ville köra! Dock tänkte Elin, instruktören köra nya koreografin, så då hakade jag på där istället! Så hon fick hela tre deltagare på sitt premiärpass på Sisjön! :o)

Koreografin satt ganska bra, men så är det ju en sak att vara med som deltagare, och en annan att instruera det. Efteråt körde jag själv igenom några låtar för säkerhets skull.

Därefter kunde jag inte låta bli, utan tog sushistället i Mölndal på vägen hem. En liten sjubitars! Oo var på innebandy, och de var visst det lagom antalet av tio spelare. Han var hemma strax innan tio, då jag hunnit sticka en bit och kolla på combat dvd:n några varv.

Imorgon blir det då hela nya koreografin i Sisjön. Kanske får jag en-två deltagare att generalrepetera med, vilket ju vore ganska gött! Sedan kör jag, Ylva och Anna i Kållered på torsdag.

Har bokat flyg till och från Luleå i mars, då Anna ska gifta sig och jag ska vara tärna! 3138 spänn för oss båda tyckte jag var grymt bra! Sedan en hotellnatt fredag till lördag för 895 på Quality Hotel. De ska ha festen uppe på Hotell Storforsen, och vigseln i intilliggande kapellet, en underbart vacker plats, och så unik med den stora forsen!  Vi bodde där under vår norrlandsresa förra sommaren, så det ska bli roligt att få åka dit med Oo igen!


Nu återstår att boka hotellnatten där uppe, samt fixa hyrbil, så är de praktiska grejerna för oss avklarade. Sedan återstår vad jag ska ha på mig och sådant, men det tar vi senare när brudparet fått tänka till lite. Kanske de har några speciella önskemål att ta hänsyn till, så som färger, stil och så vidare. Av någon anledning känns detta mycket lättare, och på ett sätt roligare att planera, än mitt eget bröllop. Men det kanske är just därför, att det inte är jag som är huvudpersonen denna gång! :o)


Kommentarer
Postat av: Anna

Gulp! Nu börjar det bli så där verkligt med bröllopet när ni nästan har bokat allting ... Tur att det är ett tag dit. ;o)



Du kan vara lugn med temat. Du ska ha nåt som du trivs med ju. Vi har tänkt ha "valfri klädsel". :o)

2009-09-22 @ 09:52:41
Postat av: Linda till Anna

Hehe, ingen återvändo nu! ;o)



Jamen, jag vill ju inte ha mysbyxor och jumpadojjor (faktiskt!). Jag vill ju "matcha" dig så jag inte avviker fullständigt intill dig! Nu har du ju chansen att klä mig i vad som helst! ;o)

2009-09-22 @ 10:10:06
Postat av: Anna

Åh, vad som helst säger du... Hehe. Ok, jag ska fundera på det... ;o)

2009-09-22 @ 10:13:42
Postat av: Stefan till Anna

Anna, rosa långklänning och skor med stilettklackar? :o)

2009-09-22 @ 10:56:27
Postat av: Linda till Stefan

Hallå där, inte ge henne emr idéer än nödvändigt! Xo)

2009-09-22 @ 12:54:52
Postat av: Elin

Lycka till på passet idag! :) Hade jag haft kvar mitt sportlife kort kanske jag hade hakat på men sa ju upp det i våras. Får springa en runda istället!!

2009-09-22 @ 16:51:00
Postat av: Linda till Elin

Tackar, men först imorgon blir det av! Om jag nu inte blandat ihop dagarna alldeles, vilket vore likt mig! Xo)

2009-09-22 @ 16:59:31
Postat av: Elin

aha okej! just det, onsdagar och torsdagar var det ja... :)

2009-09-22 @ 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0