Gå på klo

Är det bara jag som kan vara nojjig när det kommer till toabesök inför andras öron? Allmäna toaletter i form av bås intill varandra, har en förmåga att rendera extra papper i muggen innan själva målet för besöket hamnar däri. Är jag ensam fine, då kan jag skvala och släppa väder utan större problem, då lägger jag papper om inte annat för att slippa läskigt tillbakaskvätt vid nummer två. Men sitter någon jämte, portionerar man försiktigt för att inte ge mer ljud akterifrån än absolut nödvändigt! Skval? Kan gå. Fis? Helst inte. Plums? Pinsamt!

(Från Multimediabyrån)

Man har ju liksom inga problem att springa ut i skogen tillsammans med en annan tjej för att pinka. Och ja, tjejer följs in på toaletten på krogen för att pinka! Kanske de gör annat också vem vet, mina erfarenheter är ganska begränsade. Men hur många skulle gå och skita tillsammans?

För att lägga en kabel, sänka en ubåt, sjösätta barkbåt (nån som kan fler?), finns det några alternativ när man helt plötsligt får en båsgranne, allt efter känslighetsgrad.

1. Man avbryter tvärt (går det?) och återupptar projektet vid annat tillfälle (och slipper förhoppningsvis bli avbruten igen).
2. Man skyndar sig att ösa ner en näve papper för mjuk och diskret landning. Men om det är så långt gånget att det känns som inget utrymme hinns mellan öh, ja, och vattenytan, så:
3. försöker man hålla ut öh, den, så fallet, och därmed ljudet blir minsta möjliga. Men om det inte var den konsistensen för att möjliggöra det, med otvetydliga ljud som följd, så:
4. sitter man kvar och filosoferar en stund, dvs väntar tills grannen är klar och långt borta innan man själv går ut.
5. Man bryr sig inte det minsta, bjuder på hela ljudspektrat, och låtsas som det regnar, hallå det är ju helt naturligt!

Sedan finns det dom som inte går på andra toaletter än sina egna heller. Inte fattar jag hur de bär sig åt att hålla sig en hel arbets/skoldag! Tydligen inte ovanligt bland skolungdomar, då toaletterna anses för ofräsha. Hallå! Nöden har ingen lag! Eller är det bara jag som har klen ringmuskel? Jisses vilka toaletter man suttit på i sina dagar, där man med hopknipna ögon, kallsvetten rinnande och darriga händer lagt en tjock dyna av papper innan man satt sig ned? Och man hade inte velat byta det toalettbesöket mot en femminuters multiorgasm!
Men det kanske bara är jag det...

I ovanstående lista tillämpar jag nummer två och tre. Vilket nummer är du?

Kommentarer
Postat av: Stefan

kom att tänka på denna när jag läste din fundering..



Rj-Xbg4w&NR=1" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=9Rj-Xbg4w&NR=1

2009-09-01 @ 17:31:07
Postat av: Anda

Hahaha, ja du. Du är åter tillbaka till detta ämne ser jag. :o) Jag måste erkänna att jag vägrar att göra nummer två på jobbet. Totalvägrar. Många gånger kämpar jag ävan med att inte göra nummer ett.



På universitetet vet jag var de fräschare toaletterna är. Och öppnar jag dörren och ser att ringen är uppe så byter jag toalettbås. Samma sak om det är rester kvar i toalettstolen. Sån är jag.



När man blir förälder får man stå ut med många toaletter av det sämre skicket. Måste barnet gå så måste det. Men jag kan absolut förstå tårarna som trillade när hon inte ville sätta sig på ett utedass efter att ha råkat stoppa ned huvudet och sett dess innehåll. Gläk! :o)

2009-09-01 @ 18:43:54
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda till Anda

Jag har förstått att bajsanalyser i alla dess former är ganska vanligt hos nyblivna föräldrar, så i avsaknad av egna bebbara får jag ju göra ett eget bidrag! ;o)



Hur bär du dig åt? Inte på en hel dag? Jag skulle göra på mig om jag skulle försöka hålla mig! Xo)



Stackars tös! Det är då man hellre går utomhus? Eller snabbt lär sig att inte titta ner... :o/

2009-09-02 @ 08:04:05
Postat av: Linda till Stefan

Hm...länken fungerade inte!

2009-09-02 @ 08:05:55
Postat av: Stefan

Skumt.. prova denna istället..



Rj-Xbg4w" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=9Rj-Xbg4w

2009-09-02 @ 11:26:31
Postat av: Linda till Stefan

Nope...får upp youtubes hemsida, men med meddelandet:

"URL-adressen innehöll ett video-ID med fel format."

2009-09-02 @ 12:05:26
Postat av: Stefan

Dom är dumma mot oss! :o)



Sök på Constipation Blues istället då...

2009-09-02 @ 12:58:27
Postat av: Lidna till Stefan

Hahaha, vågar jag det på jobbet? Bara namnet verkar olycksbådande! :o)

2009-09-02 @ 14:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0