Från ståtligt träd...

Nu är det färdigsprunget till muggen/köket för nävar med papper!
Jäklar i mig vad det kliar i snoken! Och nu börjar det bli obekvämt därunder varje gång man snyter sig. Rudolf har fått en konkurrent!

Helena hävdar att jag är förkyld. I flera månader??
Jag känner mig ju inte särskilt förkyld. Ingen hosta, inte ont i halsen, inte den där typiska eländes-känslan i kroppen och knoppen. Det är bara megasnor, kli i näsan och nysningar.
Största problemet är väl egentligen bara de begynnande skavsåren och vad de i båsen intill tycker och tänker. Jag vet ju själv hur irriterande konstant stor och snörvel kan vara att lyssna på!
Ber dom om ursäkt, här på bloggen. Skäms för mycket för att våga säga det direkt till dom. Jag menar, alla läser väl här ändå!? Heh.


Kommentarer
Postat av: Hannah

I soooooo recognise that blue paper behind that tissue roll!!!



Well... maybe you can ask the olympic council whether your nose has qualified for the olympics... hehehe

2009-09-09 @ 10:36:38
Postat av: Linda to Hannah

Hehe, every buyers "bible"!

2009-09-09 @ 15:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0