Projekt!

We-ho! Ett projekt som varit på gång ett tag, har nu kommit till sitt slutskede, och då ska jag få vara med och tillse utbildning och material! Det blir alltså nya grejer jag måste sättas in i för att kunna tillgodose kvalitativ utbildning och material. Dessutom ska också en annan kurs med material tas fram för obligatoriska tillfällen. Det är alltid roligt med nya utmaningar!

Måste dock erkänna att jag inte riktigt känner för combat ikväll. Förhoppningsvis tänder jag till när det väl är dags. Blir ju att köra hela nya koreografin själv också, så det känns lite nervöst.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Är det någon funktion för automatisk farthållning? ;o)

2009-10-01 @ 16:15:56
Postat av: Linda till Stefan

Ha-ha, då borde väl jag inte vara den mest lämpliga att ha som undervisare! Xo)

2009-10-01 @ 16:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0