Låtlista Body Combat 42

Musiken till nästa combatpass. Hittade inte 04:an alls, eller rätt version till 07, men man får ett hum om låten i alla fall. Tycker det verkar lovande, men Good Charlotte är inte alls min stil, då Cascada, samt Scooters och Groove Coverages remixar är mer min melodi! Om jag inte misstar mig, så lär nästa kvartal bli på Fitnessfestivalen på Svenska mässan. Då blir det ösigt värre till dessa låtar!

Jag brukar alltid vara extra nyfiken på den sista powerlåten, nummer 10, då det är sista tempolåten och därmed en form av final på hela passet. För det mesta brukar de vara riktigt bra, så som den vi nu kör i koreografi nummer 41: What Do You Want From Me (squad-e remix) – Cascada. Jag brukar ju generellt sett vara ganska skeptisk när passet och musiken är ny, men så har de en förmåga att växa, så som denna låten gjorde. Till en början tyckte jag inte det var så mycket "go" i den, men när man står där framför deltagarna och den pumpar genom högtalarna och nävarna går, är det GO!

01a. Numb (RainDropz! Mix) – Jan Wayne vs RainDropz!
01b. I Do Not Hook Up – Kelly Clarkson
02. I Was Made For Loving You – Scooter
03. Poison (Al Storm Remix) – Groove Coverage
04. Use Me – Hiroshi Free
05. The Anthem – Good Charlotte
06. Warrior’s Dance – The Prodigy
07. Excalibur 2000 (2000 Radio Mix) – F.C.B.
08. Miracle (SAD Remix) – Cascada
09. Fire Burning – Sean Kingston
10. Second Chance – Shinedown


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0