Barnverksta´n

Jag vet att en del undrar, men är för finkänsliga att fråga. Kanske för att jag uttryckt min antipati för denna fråga i ett tidigare inlägg. I vilket fall kan jag ge en snapshot från bebisverkstaden, direkt hemifrån soffan så ni slipper undra:

-Jag tror det kan vara typ någonstans ungefär tidpunkt omkring nu. Man måste typ sexa för att det ska bli barn va?
-Mm, tror det brukar hjälpa... ... (seg röst med blicken på "Bonde söker fru")
-Tänkte att jag skulle göra ett försök att hoppa på dig, men blev sketastrött nu juh.
-Vad bra, för jag är också rätt seg.
-Är det nåt bra (på tv:n) efter Bonde....?

Sorry barnbarnstörstande farföräldrar (ni har ju ändå redan Nickes två) och eventuell moster-wannabe. Latmasken är den nya sexdödaren, och vi står hjälplösa inför den. Innebandy, combat, geocaching, vaktjobb och tennis. Sex? Orka!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, näe det ser inte så ljust ut. Latmasken - Bebisverkstad 1-0. Men samtidigt skönt att ni kan slappna av i den där stressen som det faktiskt innebär - att ha barnverkstad...



2009-10-29 @ 17:05:09
Postat av: Stefan

Hmmm... var det inte du som var avundsjuk på grisar i något tidigare blogginlägg?? Hittar det inte nu...

2009-10-29 @ 18:44:06
Postat av: Elin

Haha, jobbigt att det ska till den där lilla detaljen för barnverkstan :)

2009-10-29 @ 20:06:20
Postat av: Linda till Anna

Den kanske kommer när man minst anar. När man inser att man faktiskt inte är 25 längre! Xo)

2009-10-30 @ 09:49:26
Postat av: Linda till Stefan

Hahaha, ja den ja! Men där framgick det ju inte att man måste jobba för det! ;o)

2009-10-30 @ 09:50:03
Postat av: Linda till Elin

Ändå har väl kanske vi tjejer det lite enklare! ;o)

2009-10-30 @ 09:50:55
Postat av: Daniel

... och mina 8 hundar ger samma effekt.



krångligt.

2009-10-30 @ 12:14:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda till Daniel

Näe, inte var det är åtta du hade?? Xo)

2009-10-30 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0