Tisdagkväll

Dammsugat, skurat toaletten, tvättmaskinen är igång och har tagit en dusch. Är ganska nöjd med kvällen hittills, till skillnad mot Oo som inte vill se mera av Frölundamatchen efter det senaste 0-3 målet. Han fick också ta en tur upp på vinden för att leta fram mina väskor, då jag själv misslyckades. Ingenting har blivit packat dock, det får bli morgondagens projekt.
Efter jobbet blev det Allum, och ett par hikingskor av märket Merell! De var riktigt sköna, och pris-nedsatta till 890 spänn. Dessutom fick vi växlat lite euro, samt även en julklapp till Ida. Det är ju faktiskt inte många helger kvar till jul!

Nu har Oo startat upp Mario på Wii-spelet, så jag avslutar snabbt med en bild på min middag. Det var ju ett tag sedan en riktig "Linda-middag", så två grisar och julmust kändes lämpligt. Tog en förrätt också i form av två Remi-kex! 






(Namnam!)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha! Ja, det var en riktig Linda-middag det. :o)

2009-11-24 @ 22:34:38
Postat av: Elin

Vart är den lilla grönsaken/vitamintabletten som brukar pryda din tallrik? ;)

2009-11-25 @ 08:09:02
Postat av: Linda till Elin

Oj. Den glömde jag! Äsch, då blev det inte hela kostcirkeln! Xo)

2009-11-25 @ 08:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0