Schwoosh, ännu en vecka!

Misousoppa eller hur det stavas, innan sushi vid Masthuggstorget med Oo innan passet. Därefter knödde vi genom tät trafik till Götaplatsen där Stefan väntade. Pojkarna fick musik-underhållning på Lorens-bergsteatern, och jag fick svettas i Kållered. Fastnade efteråt med en tjej som skulle gå sin combatutbildning nästa helg, och ville ha lite råd och tips. Bra! Vi behöver vara fler instruktörer nu när anlägg-ningarna poppar upp överallt. Fick positiv feedback av några deltagare, vilket känns gött.
Tankade på vägen hem från träningen (tankar banne mig en gång i veckan!), och upptäckte blommorna vid entrén. Det är ju inte precis något man väntar sig, men är inte det trevligt? Blommor vid en bensinmacksentré! :o)
Väl hemma blev det en rejäl jordgubbssmoothie och Sex and the city-filmen (igen) på Canal+ medan jag väntade på att Oo skulle höra av sig för eventuell hämtning. Dock körde han hem själv, så vi såg slutet tillsammans innan vi stupade i säng efter midnatt.

Men så var det ännu en fredag, och man undrar var sjutton veckan tog vägen! Sista Möllanpasset för detta år i varje fall. De ska ha en så kallad "Julsmäll" 27:e december i Svenska mässans kongresshall, med två band och nonstop dans. Lär bli mycket folk, men mässan kräver sina egna vakter. Dock vill D4F ha vakter på utsidan också, och frågade om vi ville jobba då. Utsidan? I december? Jag känner mig inte så jättesugen faktiskt. Minns ju vaktpassen ute i Hindås vid deras loge, där vi stod ute timme efter timme mitt i vintern! Nej, tacka vet jag Möllan! Hoppas på mycket folk ikväll nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

De ser lite malplacerade ut blomstackarna....



Och att stå utomhus i flera timmar är ingenting jag skulle vilja göra. Då ska det vara varmt ute. :o)

2009-11-13 @ 09:39:11
Postat av: Linda till Anna

Hehe, just därför det är lite nice! Någon som försökt piffa till lite! :o)



Och håller fullständigt med...varmt? Ok. Kallt? Nej tack! XoI

2009-11-13 @ 10:17:05
Postat av: Oo

Inget om mitt cachande???

2009-11-13 @ 10:40:09
Postat av: Stefan

Tack för igår, Oo. Det vet du väl att blommor går före sånt som är riktigt viktigt? :o)

2009-11-13 @ 10:50:08
Postat av: Oo till Stefan

Tack själv, var riktigt trevligt!!! :) Jaja, blommer, hmm, vad kan man säga? I alla fall, alla som läser kommentaerna, jag tog två cacher till och utökade skörden till 107 st. :)

2009-11-13 @ 11:31:31
Postat av: Anna

Johan: Du kanske skulle starta din egen blogg? Då får du ju bestämma själv vad som står och inte. ;o)

2009-11-13 @ 11:46:26
Postat av: Oo till Anna

Mmm, med tanke på att jag är här och läser typ en gång i veckan, så vet jag inte om "min" blogg hade blivit så intressant. Funkar ju perfekt med kommentarer, så behöver jag inte skriva så mycket heller! :) Sen måste man ju få hacka lite på frugan, när man kan!!! Brukar få rätt mycket skit tillbaka....

2009-11-13 @ 11:50:07
Postat av: Linda

Väldans vilket tjöt det blev bara för att man vände ryggen till! ;o)

Oo, jag kan ju inte komma ihåg och skriva om ALLT heller! Som sagt, starta en egen blogg då! Xo) Och vadå skit tillbaka? Jag är bara snäll med dig hela tiden! Juh.

2009-11-13 @ 12:28:05
Postat av: Anna

Johan: Kanske du skulle testa twitter? :oP



Linda: Du är en exemplarisk fru. :o)

2009-11-13 @ 13:03:22
Postat av: Oo

Oj, hmm, här får man skit får alla håll! :)



Nja, Twitter, hmm, tror inte det heller. Jag trivs bättre här, under min korkek... :)



Sorry Stefan, bytte tecknad karaktär för tillfället! :)

2009-11-13 @ 13:06:34
Postat av: Stefan

Nu är dom dumma mot dig, Oo!



Det blir ingen 'My fair Lady & Lufsen' när dom mobbar dig så här... :o)

2009-11-13 @ 13:39:04
Postat av: Linda

...och lukta på blommorna? Bäst du lär dig att ta hand om dom då! Steg 1: Vattna! Xo)



Stefan: Vi är så snälla så, kommer ju bara med omtänksamma tips! :o)



Anna: Tack, visst är jag? :o)

2009-11-13 @ 13:51:07
Postat av: Ooduglig!

Vattna? vad är det???

2009-11-13 @ 13:57:43
Postat av: Linda

Mm, det var just det... Pöss på dig!

2009-11-13 @ 14:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0