Så vart det kvällen!

Gulingen har smygpunka på vänster framdäck, men det är så diskret att det kan gå några veckor mellan påfyllningarna. Visst ska det finnas något man typ sprutar in i däcket som ska kunna hejda sådana småhål?

Luft till Gulingen, Raider och Mer till en annan guling!


Combatpasset i Sisjön hade tre bokade som blev till ingen. Jag fick kika på lite afro powerdance som instruktören innan visade, innan jag bytte om igen och åkte hemåt. Den där afron verkar verkligen jobbig, och är säkert rätt kul, men inte riktigt min grej just nu.
Så jag fick komma hem tidigare till min Oo, som hade påbörjat sin andra nya rätt av fisken vi köpte från Fiskbilen, denna gång Rödspätta, eller var det Rödtunga? Han gjorde en marinad med persilja, apelsin- och citronsaft med ris och en Knorrsås.
Det var inte alls dumt, och inte nog med det, han hade köpt lite grönsaker också(!)



(Ovanlig syn på vårt matbord!)





Kommentarer
Postat av: Daniel

Men gud vilken rar kille som bjuder på grönsaker och fisk(?) - så gulligt!!

2009-11-19 @ 08:28:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda till Daniel

Han kan ibland! :o)

Och jag tror den där platta saken går under fisksläktet ja... Xo)

2009-11-19 @ 10:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0