Back home

Stickad graffiti har jag ju hört talas om, men nu var första gången jag fick se det! I tändsticksområdet såg jag dom på två olika ställen, och jag kunde inte låta bli att finna det lite småtrevligt! Jepps, regnet höll sig undan så pass att vi tog hela tolv cacher till innan vi lämnade stan!


En cache ska innehålla logg och penna, och ibland får pennorna anpassas efter cachens storlek! :o)
Fast det är klart. En del cacher är så små att penna omöjligt får plats, så det gäller att ha med egen utifall!


Innan vi lämnade mysiga Jönköping, blev det lunch (igen) på Max!
Och ja, jag frågar alltid de jag fotar om det är ok! :o)


I närheten loggade vi en cache som låg i en av de mer ambitiösa gömmorna! Jag kunde inte låta bli att tänka på Beijers byggreklam!







Min Oo har ögonbryn som växer flitigt, särskilt enstaka strån! Kommer jag tillräckligt nära för att se dom tycker jag de skriker åt mig: "Ryck mig, nu!!" Så då försöker jag naturligtvis tillmötesgå deras önskemål, vilket inte brukar vara populärt hos deras ägare! För förutom att växa fort, verkar de dessutom ha djupa rötter! Eller så är han bara känslig, kille som han är! Fniss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Måste du rycka bort dem? Det låter så grymt... Kan du inte bara ansa lite? :o)

2009-11-22 @ 19:04:45
Postat av: Linda till Anna

Hallå, lite kul måste jag ju få ha?! ;o)

2009-11-22 @ 19:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0