Aftonbladets förstasida

Jag kan erkänna att jag inte hänger med i skvallerpressen särskilt väl, eller har koll på vad som händer i kändisvärlden. Som jag ser det, klarar jag mig ganska fint ändå. Men på nätversionen av Aftonbladet kommer dessa upp, med massa extra, extra och sådant, och jag har ingen aning om vilka människorna är. Vilket Nobelpris har någon dom tagit, eller avgörande mål skjutit för att föräras sådant utrymme? Har jag missat nåt eller? Kanske det är tidningens nya grepp, att lyfta fram vanliga svenssons? Kanske kan vara trevligt? Nej, varför skriva om övergrepp, våld och ekonomisk kris, när man kan få kliva in i okända människors kärleksnästen?

Eller har jag kanske faktiskt missat något? Barnbarnet till kardborrebandets uppfinnare? Gått baklänges upp på Mount Everest? Ska föda tiolingar?? Hallå??? Kan någon ge mig en prenumeration på Hänt Extra!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0