Sol och shopping

Oo sitter och räknar matematik med Rylee, Trevors äldsta flicka. Hon är sju, och multiplicerar redan, samt har påbörjat bråk!
Rachael är med de andra två flickorna och hämtar Trevor på flygplatsen i Oakland. Han är klar med jobbet i Los Angeles, så vi ska fixa middag tills de är tillbaka.

Jag har den bäste och mest underbare blivande man någon kan önska! Han läste mitt föregående inlägg, och sedan åkte vi för att shoppa! Vi hade 80 dollar på Kohls att spendera upp i värdecheckar, men där hittade jag bara en sommarklänning, så Oo köpte ett par shorts och ett par badtofflor. Sedan åkte vi till Stoneridge mall där Oo provade ut sin smoking. Han blev så fin!
Sedan letade vi klänning och skor, och han suckade inte eller himade med ögonen en enda gång! Han hjälpte mig leta, och kom med olika förslag, så relativt snabbt ändå hittade jag en "liten svart" och silverskor med lagom klack!
"-Jag vill att du ska må bra på vår dag!"
Shopping tillhör ju inte direkt hans favoritsysselsättningar!
Klänningen var på halva priset, och skorna till ett ok pris (omkring 60 dollar tror jag det var), och funkar då till fler eventuella framtida tillfällen. Det gör ju inte riktigt de andra blanka hemskheterna!

Jag älskar min Oo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där lät som en riktigt bra lösning. :o)



Kram!

2009-05-08 @ 07:39:17
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Elin

Han är bra din Oo!

2009-05-08 @ 08:42:24
URL: http://narvitvablirtre.blogspot.com
Postat av: Stefan till Oo

Hej fjäskis!! :o)



Skall vi beställa en sådan där danspåle?? Men inte i garaget då, det är ju lite dragit..? :o)

2009-05-08 @ 10:48:17
Postat av: Elin

... då kan ni ha uppvisning sen :)

2009-05-08 @ 13:04:02
Postat av: Stefan

Ni filmar väl allt och lägger upp på youtube så vi hemmavid kan se? :o)

2009-05-08 @ 21:51:15
Postat av: Linda till Elin och Stefan

Haha, det nöjet ska ni inte få! :o)

2009-05-09 @ 07:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0