Finally some pictures!


Okej, jag försöker alltid se till att bilderna jag tar på Oo blir bra! Skulle han råka blinka, peta sig i näsan eller bli suddig, tar jag en ny bild!

Jag ville ha en trevlig bild på mig över Lake Thoe, och se vad jag fick












Gott om benutrymme i limousinen. Inga flärdfulla kläder här inte. Trams!






Trevor försöker impa på Rachael. Tur att vi tjejer är så förstående!




Oo is kissing my ass över delstatsgränsen!
Kalifornien och Nevada, i den ene ej tillåtet att spela, den andra ok!






I en av de fyra jacuzzipoolerna på hotellet i Lake Tahoe. Göttigt varmt!






Hos familjen Inman, Jennifer och Cam samt deras två flickor och pojk. Cam bar en "Sweden"-tröja han köpte vid ett Sverige-besök, och ena dottern hade fotbollskläder á la svenska landslaget! :o)





Oo har ju som tur var det naturliga handlaget med barn, till skillnad mot sin framtida fru (det gäller ju att välja smart!)
Inmans tre busfrön! Linda höll sig på tryggt avstånd bakom kameran (någon måste ju plåta!)



I USA har man inte mesiga små husvagnar eller husbilar. Här är det husbussar som gäller. Och glöm cyklar eller mopeden. Man tar med hela bilen baktill! Eller förlåt, inte bilen, SUV:en!
Första gången jag såg denna typen av ekipage, reagerade jag över hur nära bilen låg bakom husbussen. Shit - livsfarligt!
Sedan såg jag bogsergrejen, och blir nu lika förundrad varje gång! Det ser helsjukt ut! En stor husbuss, och så en bil, SUV eller truck på släp!



Monterey Bay Aquarium. Nemo-maneter!


Jag skulle kunna stå en hel dag vid det akvariet. Och det var inte det enda i denna storlek!





Bubba Gump! Min egen Forrest utanför restaurangen. Grymt god mat!






På Hotell Valencia efter att ha valt menyn till bröllopsmiddagen.






Familjen i Oos gamla college, las Positas.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0