Växeln, hallå?

Har klickat mig runt-runt på polisens hemsidor i jakt på en ordningsvaktsrapport att skriva ut! Andra län har finfina pdf-filer att skriva ut, men inte Västra Götaland inte! Tröttnade och beslöt att ringa upp dom istället. Enda numret som gällde, och som jag kunde hitta var 114 14. Kopplades hit och dit, väntade än hos den, än hos den.
Till slut hamnade jag vid någon av stationerna i city, och han kunde inte hjälpa mig. Kanske någon av mina kollegor hade en tom rapport vi kunde använda? Jaa, men jag vill ju ha en egen tom rapport att skriva ut och kopiera upp nuuuu!
Varför har inte vårt distrikt tillgängligt på nätet!?

 


(Var god dröj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0