Trött i ögat...

... det är jag det! Fattar inte varför jag varit så pass trött den senaste veckan. Skulle lätt kunna sova en stund nu på studs! Inte ens combatmusiken i hörlurarna hjälper, så jag försöker fokusera på koreografihäftet för mer aktiv lyssning.
Anna F ringde och var olycklig, då det visat sig att hennes tåg till Åre avgår tidigare än väntat på onsdag. Hon kan alltså inte vara med på releasen i Örgryte, så antingen får jag och Martina ta den själva, eller så får vi se om någon hågad ställer upp som en tredje person istället för Anna. Det ordnar sig nog.



Gääsp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hmmm. Trött säger du? Kanske inte så konstigt med tanke på jobberiet. 100% anställning plus att du leder en massa pass PLUS att du nu börjat ta mer ordningsvaktsjobb... Jag blir trött av att bara tänka på det. ;o) Kram!

2009-03-16 @ 19:38:37
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda till Anna

Hm...tycker iofs inte jag har någon större talan. Jag har inga barn att hålla efter! ;o)

2009-03-17 @ 08:37:50
Postat av: Marita

Hmmmm...extremt trött???Inget lite frö som börjat gro tro??Typiskt o må så då....



Ha en bra dag//Marita

2009-03-17 @ 09:30:33
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Linda till Marita

Hehe, nehej du! :o)



Psst! Kollade faktiskt imorse! Xo)

2009-03-17 @ 10:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0