Slutet är nära...

...snart är det helg!! Eller nej förresten. Man ska ju vidare till nästa jobb!
Har ännu en matlåda som väntar i kylen och ordningsvaktsgrejerna i ryggsäcken. Ytterligare sex timmars arbete med start halv sju, i en helt annan miljö, på ett helt annat sätt! 14 arbetstimmar är ganska bra jobbat ändå. Tänk att man körde nattklubbsjobb en gång i tiden. Då var man hemma sex på morgonen! Uurk!

En av inköparna som fick höra att jag blev uppsagd, skrev ett mail till Elans vd och konsultansvarige på Volvo, där han ombad dom att tänka om gällande min uppsägning! Hur snällt var inte det?! Jag blev alldeles generad och glad i hjärtat!

Hade nyss ett supportärende, och när inköparens kollega i bakgrunden hörde att det var mig han talade med, hörde jag: "Hälsa henne trevlig helg!" Vilka snälla och omtänksamma människor det finns! Jag hoppas verkligen jag kan fortsätta ge dom sådan support så de förblir nöjda!

Vi får väl se hur många som är nöjda med mig efter denna kväll. Hoppas och tror dock det kan bli ganska lugnt. "Scotts" är populära, men drar ju inte riktigt stökigt folk. På sin höjd kanske en del flickor blir för ivriga vid scenen. Största problemet lär nog bli att folk som vill stå framför scenen tar upp plats för de som vill dansa. Då blir dansarna griniga och vill att vi ska flytta undan dom! Hm...de har ju faktiskt också betalat! Sedan kan det finnas risk att det blir fullt och vi inte kan släppa in fler. Det är ju ganska litet ställe, så det vore ju jättesynd om vi skulle bli tvugna att neka folk att komma in på grund av det!

Fortfarande inget Internet hemma.

Ses på måndag! Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: purplerain

Min make är oxå ute i nöjjes svängen inatt. Han är värd på min brors nattclubb. Han brukar ta några extra pass då och då. Jag har gjort mitt på den fronten. Men när jag var yngre var det kul att jobba så ibland. Men nu är ju mina egna barn där. Så nja, jag bloggar istället.

2009-03-15 @ 00:02:08
URL: http://www.purplerain.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0