Oväntat...

...eller inte att min Oo skulle bli upprörd över att jag lade in ett IFK-märke i min blogg! :o)
Måste ju genast reparera skadan med hans älskade klubb också då. Och så göra det större dessutom! Måste ju stryka min Oo medhårs, och för en fotbollsagnostiker som jag kvittar det om jag så har alla klubbmärken i bloggen! Dock tycker jag Oo borde vara lite glad att jag ska härja i IFK:s klack och inte GAIS?
Fast han hävdar att GAIS klack är fromma som söndagsskolebarn, och inte huliganer som alla andras... öh.

Fick förfrågan om uppdrag på Ringhals kärnkraftverk. Tre till fyra veckors säkerhetsklassning av Säpo först. Jag har inte riktigt den hårdvarukompetens som efterfrågades, så nej tack.

Kommentarer
Postat av: Oo

Heja GAIS!!!!! :)

2009-03-05 @ 15:20:38
Postat av: Tomtens kusin

Jag visste inte ens att GAIS hade en klack?



Det kom lite som en överraskning ... var håller de hus?

2009-03-05 @ 16:36:11
Postat av: Stefan till Tomtens kusin

Dom går på matcherna i stället för att träffa andra nötter utanför för att slåss... kom in i matchen så får du se..

2009-03-05 @ 17:05:59
Postat av: Stefan

Linda lella, har du fått visum till USA kan väl inte en SÄPO-koll vara något problem??!! :o)

2009-03-05 @ 17:07:59
Postat av: Linda till Stefan

Hehe, precis! Det borde ju räcka att bara visa den där godkända ansökan!

2009-03-06 @ 08:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0