Hur ska detta gå?

Det kommer det att göra, men frågan är hur det kommer att se ut efteråt? Min fossing alltså!
Linkar omkring på jobbet, då det känns som blåsan gått sönder och den nakna illröda och hyperkänsliga under(?) huden blottats. Tror iofs det är överhuden utan sitt skyddande hornlager...känns mera rimligt! :o)

Ska ha mina gamla skor, och har tejp med att lägga över i skyddande syfte. Frågan är bara vad som händer när jag väl börjar röra på mig. Hur bra blir det om tejpen korvar ihop sig till en klump under foten?
Oo ska kolla på hockey på tv:n, så han hoppar över sin innebandy. Jag får alltså sysselsätta mig själv tills passet börjar. Ska ta en sväng på Frölunda torg tror jag. Linka runt och kanske hitta ett par större byxor? Större träningstop? Av någon anledning har de börjat glida upp när jag tränar!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV; mm, får se bara om jag orkar göra en anmälan. antagligen så kommer han att neka till det han gjort och om ja inte hittar några vittnen så tror jag inte att det kommer att hända så mycket :(

2009-03-19 @ 17:35:36
URL: http://mysig.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0