Vem är bakfull?

Inte jag i alla fall, men man skulle kunna tro det! Johan har beordrat mig i säng, men jag vägrar!
Jag tror det var räntorna och hela den biten som fick mig kinkig. Plus att jag inte kan få till layouten på den senaste inlägget! Bilderna hamnar ju inte där jag vill! Jag uppdaterar blogg.se femtioelva gånger, men mina ändringar kommer ju inte med! Aargh! Och så försökte jag få till ett fint excelark där jag skulle bena ut begreppen med mina nyvunna kunskaper. Jag sitter och glor på markören och kan inte få till en enkel ränteberäkning! Så säger Johan glatt i bakgrunden att han nu fått fram alla amorteringstjofräs för toppgrejset femton år framåt!

Nu har jag beställt pizza, men Johan får gå och hämta.

Dumma blogg.se! Dummadumma excel!

Johan säger att jag ska gå och titta på Ivanhoe som börjar snart, så kanske jag blir lite gladare.
Vadå? Då blir jag bara sur för att han riddarfjanten inte heller denna gång väljer Rebecca istället för den där blondiebruden!

Kommentarer
Postat av: Elin

Man behöver inte vara bakis för att vara grinig :) Räcker gott och väl med att komma i säng sent, sent... eller tidigt på morgonen! :)

2009-01-01 @ 19:06:21
Postat av: Linda till Elin

Hehe, väädligt sent!

2009-01-01 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0