Fint väder!

Vänder jag mig om så ser det väldigt fin ut på utsidan. Solen kikar fram mellan blygsamma små moln. Jag är lite avundsjuk på karln som har sin plats i det ena av vårt landskapshörn. Det är ett hörn av fönster, två våningar upp med utsikt rätt ut från huvudkontorets entré. Jag tror han skulle kunna betrakta rondellhundis från sin plats!

Nackdelen är att det kanske är lite kyligare med alla dom fönstren, plus att skärmen är synlig från alla håll och kanter.

Idag åker Johan till Ängelholm direkt efter jobbet. Han ska kolla på hockey med Andreas, och kommer alltså inte hem förrän sent. Jag måste hålla mig undan hemmet eftersom visningen fortfarande kan pågå, så jag har med mig två matlådor för att stanna lite extra på jobbet och sedan åka direkt till Sportlife.
45 glada har bokat sig till passet, så vi får se hur många som tappar ambitionen innan det väl är dags. Jag är bara lite nervös. Bara lite.

I morse bäddade vi med överkast ! Monica kom förbi igår med ett vitt jättetfint virkat överkast som passade perfekt. Sedan kollade vi igenom allt både en och två gånger en sista gång innan vi åkte till jobben.
Fia väckte mig med sina hulkanden, så förhoppningsvis har hon gjort bort sitt kräkande de närmaste tolv timmarna. Om mäklaren försöker imponera på besökarna med de rymliga klädgarderoberna, lär han bli besviken. De är knökafulla med allt vi stuvat undan, liksom torkskåpet.
Men till skillnad från tidigare visningar, så är nu förrådet så pass att man faktiskt kan få en uppfattning om hur rymligt det är. Till och med garaget har Johan fått rensat från lekställningarna som inte färdigställdes vid höststädningen.

Några ärenden hittills denna morgon. Annars ganska lugnt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Å, spännande med visning idag igen! Hoppas det går bra med många besökare! :)



Vädret är finfint nu, men det är kallt! Kände jag på vägen ner från bamba :)



2009-01-15 @ 11:21:16
Postat av: Marita

Ohh va duktig o bädda med överkast:))

Här har du en som aldrig bäddar med det-jo nån gång vid storkalas-o när vi skulle fota då vi trodde vi skulle flytta..annars mycket sällan.



Alla barnen har inte ens ett....kevin saknar ett.



Lycka till nu med visningen-hoppas hoppas ännu en gång på att nån tar det nu:))

//Marita

2009-01-15 @ 12:57:42
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Linda

Elin: Så det ser varmare ut än det är. Ok, då är det kanske inte så dumt att avnjuta det från insidan! :o)

Vi hoppas på det bästa...det är ETT par inbokade!



Marita: Hehe, jag vet! Det var nog premiär med överkast för den sängen! Vi fick som sagt låna ett från Johans mamma! Det är ju bara jobb och överambitiöst med överkast eller hur? :o)

Tack gällande visningen. Ja, vi vågar knappt hoppas!

2009-01-15 @ 14:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0