Avtryck

Gläk! Nya mobilen är verkligen blank! Vartenda fingeravtryck syns, och när jag talat färdigt har jag ett prydligt öronavtryck över hela displayen. Och att ta privata samtal i ett kontorslandskap är ingen hit! Det känns som man står och skriker ut över hela lokalen, när den man talar med tycker att man knappt hörs!
Man känner sig ganska begränsad beträffande samtalsämnen och hur man kan svara... :oP

Snart ska jag ge mig ut på elektronikaffärsjakt! Jag har fortfarande inte hittat någon butik för privatpersoner med det där reläet i sortimentet. Men om inte annat så kanske de kan ge mig svar på vad som kan vara fel.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe. Sorry. Jag ska tänka på det nästa gång. ;o)

2009-01-27 @ 18:54:12
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Fniss, ingen fara! Du kan prata om något och så svarar jag som på något annat! :o)

-Vad gjorde ni i lördags sa du??

-Ja, men om du skriver DEL där i commandfältet och trycker Enter, så vet du nog vad som händer?

2009-01-28 @ 07:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0