Skor!

Som sagt, på denna sidan av året ter sig bröllopet mycket närmare! Jag ska lämna in klänningen för en sista utprovning. Den ska sys upp och göras om litegrann i ryggen, så jag ringde butiken och frågade om man måste boka tid. Jag och Monica siktar på att åka dit nästa helg.
"-Inga problem, det är bara att komma! Se till att du har bh och de skor du ska ha."

Shit. De där skorna ja, som jag bara skjutit på för jag har ju haft så gott om tid. Det är inte mycket jag behövt tänka på eller göra inför vårt bröllop, men skorna och klänningen fick jag banne mig se till att ha klart tills avresan. Så nu är det att hitta silverskor som gäller! Hittar jag inga, får jag köpa några andra och en burk med silverspray. Jag har ju inte precis lust att lägga hundratals kronor på dom heller, för hur många gånger kommer jag att få användning för ett par silverskor efter den dagen? Jag är lite sugen på ett par joggingskor också i silver, men det känns faktiskt lite enklare att hitta och spraya. I värsta fall har jag säkert något gammalt par jag kan använda.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, det är lätt att skjuta upp sånt för man har ju så himla god tid på sig! Lycka till med jakten på silverskorna nu! :)

2009-02-25 @ 12:33:47
Postat av: Stefan

Det skall ju bli något bröllop i Stockholm nästa år, varför inte föreslå dubbelbröllop och dela på kostnaden för kyrka och präst? :o)

2009-02-25 @ 13:04:11
Postat av: Linda till Elin

Mm, och man lär sig ju aldrig! :oP

2009-02-25 @ 13:17:23
Postat av: Linda till Stefan

Ja, men det hade ju hade ju verkligen varit min grej att vara med där! Vill ju dock inte ta glansen och uppmärksamheten från den andra bruden, så bäst jag avstår. ;o)

2009-02-25 @ 13:26:11
Postat av: Marita

Ooops bäst du ger dig ut o letar silverskor nu då...som du säger inge skoj o lägga ut för mycket för ett par skor man troligtvis bara använder just den dagen....mina står ännu i ett skåp aldrig använda sen dess...tyvärr inte silvriga mina är beigefärgade-men de passar inte till nåt annat tillfälle tyvärr....



man kanske skulle säljha av dom på tradera...varför har jag inte tänkt på det tidigare...kanske brudklänning,hårattiraljer som pärldiadem,handskar mm....

Fast då är nog blocket bättre...Ja det tåls o tänkas på....fast sen är det ju minnen med...o knappast dottern vill ha min klänning sen....den skulle inte passa ändå...hon ä'r ju redan längre än mig o bara 12 år snart 13.



Oj vad jag skriver....behöver nog nån o prata med ...fniss...omringad av bara sjuklingar som sover...bortsett från en busig 3 åring då...men honom flyr man från då o då istället...

2009-02-25 @ 15:49:17
URL: http://amors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0