Har svårt att motstå...

...sådana här grejer! Elin hade den i sin blogg! Jag och Oo läste hennes samtidigt och tyckte den var kul, så nu måste ju jag också!

Hur träffades ni?
Via nätet, Spraydate!

Är ni förlovade?
Jojjomensan, hans förtjänst i somras!

Bor ni ihop?
Ja, i vår nya huuuuus!!

Har ni barn?
Två lurviga, varav en spydde inatt.

Har någon av er körkort?
Båda två! Kör Guling och Goldie!

Isåfall, vem kör bäst?
Jag så klart! Heh. Eller...?

Kommer du ihåg er första kyss?
Eh, nej. Eller jo? Soffan i min lägenhet på Hasselknuten? Oo mindes inte heller!

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Vi läser frågan, tittar på varandra, fnissar och skakar på huvudet. Ingen aning!

Vem är äldst?
Oo, sex månader typ.

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är våg och han vädur (jag kunde hans , men han kunde inte mitt!)

Vem fyller först på året?
Han!

Vem är längst?
Han!

Vem sjunger bäst?
Oo, när han sjunger med hjärtat och inte apar sig! Händer inte så ofta, men väldigt mysigt när det sker. Inte att han apar sig alltså...

Håller ni i handen på stan?
Klart!

Kände ni varann innan ni blev ihop?
Nja.

Vad har ni gemensamt?
Att vi är rätt knasiga. Kaka söker maka ni vet...

Blev du kär i första ögonkastet?
Hade inget större val. Han kastade sig över mig där på Biljardpalatset!

Har ni någon speciell låt?
Nej, faktiskt inte. Det vill vi ha!

Har ni stora framtidsplaner?
Tycker bröllop och barn räcker...

Har ni gråtit i varandras armar?
Av alla anledningar: glädje, sorg, besvikelse...och filmer!

Har ni varit utomlands tillsammans?
Jupps! Men inte Island...hade varit kul!

Vilket är ert bästa minne?
Det blir för mycket att skriva... Men förlovningen var ju rätt speciell för mig iaf!

Vem lagar bäst mat?
Alla kan väl följa ett recept, vilket otrygga kulinarer som vi oftast gör! Men tillsammans blir det nog bäst. Trevligast i alla fall! :o)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Tränar, äter, degar, spelar, surfar, läser, kramas, städar, klappar katter, tjötar...

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Joo, och jag tror jag har för vana att klappa honom på rumpan!

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Stenungsund vs. Lindome

Blir du lätt svartsjuk?
Ja, nu blir jag det! :o/

Brukar ni bråka?
Aldrig skrikit åt varandra vad jag vet, men diskussioner!

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Är nog mest samtal. Johan är duktig på att ringa! :o)

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Hans rumpa!

Brukar nån av er prata i sömnen?

Jag snarkar tydligen...Han gnisslar tänder, vilket är väldigt otäckt! Har han festat brukar han snarka också!




Lunch snart eller?

Kommentarer
Postat av: Marita

Denna snor jag oxå till min blogg-men det får bli imorrn eller så hinner inte nu o troligtvis inte ikväll heller.



ha det gott//Marita

2009-02-04 @ 11:50:56
Postat av: Stefan

Skulle vara kul om du fick Oo att ge sina svar på frågorna.. rumpnisse får vi väl kalla honom nu :o)

2009-02-04 @ 18:22:30
Postat av: Oo

Som att förlovningen inte skulle vara speciell för mig? Som fick fixa all i hemlighet för att sedan stöta på hinder som en massa brädor i vattnen och sen inget enkelt sätt att ta sig upp på stenen. Ja du, vad ska man säga, har i och för sig en fråga. Vad frågade jag dig???

Puss

2009-02-05 @ 14:40:00
Postat av: Linda till Oo!

Jaja din stackare, lura mig sådär måste ha varit jobbigt! ;o)

Eh, frågade? Jag såg bara att du gick ned på knä och höll fram ringen. Sen att din mum rörde sig var säkert bara nervösa ryckningar från din sida! Hihi!

Puss!

2009-02-06 @ 08:09:48
Postat av: julia

Ajjemen stämmer så bra så!!!! =) Har du varit där nyss?!

Gött å träffas via nätet, de gjorde ja å min sambo också!!!

Ha de fint!

2009-02-06 @ 10:26:47
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0