Daisy, daisy!

Den sjungande blomman har kört sin trudelutt!

Snart är arbetsdagen slut och jag ska dra till Lindome. Johan och hans pappa är redan där för att träffa nya mäklaren och köra grejor till tippen. Jag ska se om jag kan plocka med mig lite mera att förflytta till Olofstorp, men om vi är lata och käkar middag ute kan jag inte tömma frysen. Det kan dock ligga där en stund till om det skulle vara så! :o)

Har smällt i mig en hel godispåse på nolltid! Kunde inte motstå automaten i korridoren! Uurk!

Imorgon har jag ny grundkurs för ett gäng hela dagen, så rösten lär vara lite trött när den är över! Sedan följer kurser jag ska hålla på engelska resten av veckan! He-llo! My name is Linda! :o)

Kommentarer
Postat av: gråtiger

Dave? What are you doing, Dave?

2009-02-04 @ 01:43:34
URL: http://achromatic.blogg.se/
Postat av: Linda till tiger

"A space odyssey"? :o)

2009-02-04 @ 10:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0