Ajaj, mina käkar har gått i baklås!



Jag kunde inte låta bli att frusta till när jag såg denna bild fläkas ut på gp.se:s förstasida.
Är det bara jag som tycker det ser lite småstelt ut? Men det är klart, stackarna måste ju hålla sina leenden tills alla blixtrat färdigt. De kan ju inte se sura eller neutrala ut gudbevars! Men vete katten om detta var så mycket bättre!
Fast Vickan har nog ganska god övning, vilket kanske förklarar varför hennes ser liiite mera naturligt ut.
Kan inte låta bli att höra dom viska i mungipan till varandra, alltjämt leende:
"-Öh, hörru Vickygullet, jag har kramp i kinderna!"
- Danne älskling, get used to it!"
Fniss!

Jaja, grattis, grattis, ja må de leva och allt sånt. Nån som vill skicka en hälsning? De är säkert jätteintresserade och läser varenda en!
Förlåt, ironin flödar. (Majestätsbrott?)

Kommentarer
Postat av: purplerain

Dom känns lite som 2 seriefigurer. Overkliga. Men det blir nog bra.

2009-02-24 @ 19:00:59
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Anonym

Skrev precis ett litet inlägg om dem.... kändes inte helt som en överraskning att detta kom? Hade blivit mer förvånad om de gjort slut!

2009-02-24 @ 20:35:29
Postat av: Marita

Hehe...du är rolig du...fniss...

Kan hålla med där om vad är det för vits o skriva en hälsning....tror ju knappast de sitter o läser dem var o ett för sig precis...



Nää..de får gärna gifta sig o visst är det skoj för just dom..men lika lite av intresse som de säkert tyckte det va när jag gifte mig då ungifär lika lite intresse har jag av deras giftemål.

Jag Är betydligt mer intresserad av ditt kommande giftemål om jag ska va ärlig....hehe

Sånna här kungliga grejer blir bara så väldans stelt o överdrivet-ingen värme o känsla som i ett vanligt hederligt bröllop....så tycker jag då...



ha en bra dag...o du hur har det gått med gulingen...operation tro??

2009-02-25 @ 08:20:08
URL: http://amors.blogg.se/
Postat av: Linda till...Elin antar jag

Jag trodde faktiskt tvärtom, att det inte skulle bli dom två! :o)

2009-02-25 @ 10:43:22
Postat av: Linda till Marita

Oooh, konkurrerar ut ett kungligt bröllop! Coolt, och mycket trevligt! :o)



Får önska en bra dag till dig med, så gott det nu går med alla sjuklingar! :o/

2009-02-25 @ 10:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0