22.12

Har sett färdigt Melodifestivalens deltävling nummer...tre? Slappar vidare framför "Hot chic" medan stickrona går varma. Jepps! Tvillingarnas mössor är klara! De ser kanske djupare ut än de egentligen är, men det är bara för att de är "tomma". Jag hoppas tvärtom att de inte är för grunda!

Är klar med ponchons första stycke också, och har påbörjat det andra. Det ska bli intressant att se om jag får till det när delarna ska sys ihop, och kapuschongen ska stickas på!

Innebandyn idag blev jobbig (som vanligt), men också för att vi bara var sex stycken, så det blev springa av!
Tog det lugnt framför tv:n någon timme innan vi grejade iordning i förrådet. Monterade upp hyllor och fick lite ordning, vilket känns gott! I övrigt har det inte blivit mycket nyttigt gjort. Har intemycket på programmet imorgon heller. Kanske åka och kolla på en soffa? Eller tvätta bilen. Oo verkade inte så pigg på något av alternativen, så vi får se. Jag knäppte lite bilder på mina älsklingar i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Marita

Ohh trevligt med inlägg även under helgen-hade glömt ni hade fått bredband nu ju:))

Kikar automatiskt in här ändå var gång jag kikar på annat....hehe...



Jättesöta mössor gillar den råååsa jag:))



ha en bra söndag imorrn//Marita

2009-02-21 @ 22:28:43
URL: http://amorsblogg.blogspot.com
Postat av: purplerain

Jättefina.

2009-02-21 @ 23:27:01
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Linda till Marita

Hehe, ibland kan jag inte låta bli! :o)

Men det går trögt att ladda in bilderna nu på denna uppkoppling, vilket jag inte gillar. Menmen, det går ju, så man ska inte klaga.

Tack, jovars, söndagen har hittills varit väldigt bra, och hoppas din varit detsamma...fast läste att du inte klarade dig undan, utan är sjuk! :o(

2009-02-22 @ 17:06:21
Postat av: Anonym

Tackar! :o)

2009-02-22 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0