Upploppet

Fick inviga mina nya "byxor" som jag fick av systeryster i julklapp! Det är liksom ett par extra långkalsonger, fast med korta ben, dvs fokus på att hålla rumpan varm, vilket jag behöver! Jag blir alltid skitkall om häcken, men så brukar det väl också bli med sådant som sticker för långt ut från kroppen! Xo)
Under har jag vanliga långa kallingar, så därför kanske det ser lite fel ut...
Ute var det kallt, och Oo undrade strax varför han i hela friden han följde med ut, men vi gick en liten sväng i området. Bland annat förbi de två hus som Andreas och Elin kikar på, men även ut på vår lilla tjärn där grannarna plogat fram en liten isbana!
Tyvärr har vi ju inte tillräckligt med snö så man kan låta sig falla baklänges i den, men om man lägger sig försiktigt räcker det till att göra en liten snöängel i varje fall! Fyllde på fåglarnas mat då vi har lite bevingade gäster faktiskt, samt fick sällskap av Fia i trädgården medan Oo gick in i värmen. Väl inne var det gott att kliva in i den varma bastun och svettas rejält!

Har käkat lite och tagit det allmänt lungt. Oo har för första gången fått höra att ingen sätter Baby i ett hörn, han hade aldrig sett "Dirty dancing" förut! Och nu sover han framför "Sound of music". Får nog börja göra oss klara snart för nyårsfesten hos Andreas och Elin!












Gott Nytt År!!






















Kommentarer
Postat av: Stefan

God fortsättning!

2010-01-01 @ 13:17:29
Postat av: Linda till Stefan

Tack detsamma!

2010-01-02 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0