Morrnmorrn!

Frukost: Scrambled eggs, prinskorv, gratinerad tomat, rostad macka med marmelad och ost, nyttofralla med leverpastej och smörgåsgurka och x antal glas apelsinjuice.
Oo sitter på muggen och spelar Zelda och jag sitter i sängen och skriver. Utanför är det mulet men uppehåll. Det ser inte ut att blåsa särskilt heller, så kanske det kan gå an att hitta någon cache idag.
Växjös Scandic är mycket bra, men lite väl kallt i restaurangen. Bilden visar ju hur tjock tröja jag har på mig. Under den har jag långärmad polo och jag frös under både middagen igår och frukosten denna morgon. Dock vet jag inte om kanske den egna termostaten är ur funktion mer än vanligt, då Oo satt i t-shirt och hävade att han var jättevarm, och de fåtalet andra gäster som var där också hade kortärmat utan synliga besvär. Hm. Har snorat nåt vansinnigt hela morgonen och känner mig lite luddig, så jag kanske är lite förkyld ändå. Asch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0