Morgonkort

Lämnade jobbet efter sex igår, då jag satt och förberedde inför morgonens kurser. Nästan så man kände sig tillbaka på Stenungskolan, då man satt till sena kvällen och jobbade.
Kallt idag, och nästan så jag börjar känna behov av att byta däck snart. Kanske kan sätta det på att-göra-listan medan Oo är i Sälen, tillsammans med att baka lussekatter, om jag är riktigt ambitiös. Men tack vare tät dimma över Olofstorp, var det sådant där otroligt vackert frostlager över allting, och framför allt träden blir så fina då!
Oo körde igång en tvättmaskin imorse. Han insåg att han var kort om rena strumpor inför Sälen! :o) Sedan körde han söderut för en dag på centrallagret i Malmö.
Medan han kikade till gamla kollegor på Gothia igår, gjorde jag en sats korvstroganoff lagom till han kom hem. Sedan blev det Super Mario på Wii för hela slanten, innan vi avslutade med "Hells kitchen". Spelet kräver onekligen ett mått av samarbete och kommuniktion, men det är kul!

Kurser hela förmiddagen, combat i Sisjön ikväll, det var två bokade igår tror jag. :o)


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till med kurserna... eller var det imorgon... Jaja. Sak samma.



Jag tycker nog du ska se till att byta däck. Det är alltid bra att vara rätt utrustad. När, inte om, när halkan är framme. ;o)



2009-12-02 @ 08:53:09
Postat av: Stefan

Byt däck!

Det är halt nu!



Vi är rädda om dig! Byt däck! :o)

2009-12-02 @ 11:38:38
Postat av: Linda

Nu? Men jag har inte däcken med mig till jobbet! ;o)

Och imorgon hinner jag inte pga combaten, och fredag, ja då är det ju fredag! Xo) Och på lördag är det kvartal, men kanske efter den! ;o)

2009-12-02 @ 12:37:36
Postat av: Stefan

Om du nu prioriterar husmodersgymnastiken före din egen säkerhet, tänk dig då att det finns stora stygga bilar som kan komma i närkontakt med Gulingen och ge den fula märken... ;o)

2009-12-02 @ 13:41:20
Postat av: Linda till Stefan

"Husmodersgymnastik" va? Jo, kanske det, det är ju slag, sparkar och knän! ;o)

Men det är sant, att riskera Gulingens väl och ve är ju inte bra!!

2009-12-02 @ 14:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0