-7,5...

...men var är snön? Det talades om fyra decimeter uppe i Stockholms-trakterna och snöstorm där omkring Gotland. Hallå! Orättvist! Vill också ha!
Det blev hela sex deltagare på passet igår! Wo-hoo, rekord sedan jag körde igång där ute, och i den lilla salen blev det faktiskt ganska lagom! :o)

(Dubbelhakan har ingenting med personen i inlägget att göra!)

Väl hemma var Oo i full färd med att tillaga lax med en intressant mangosallad, eller vad sägs om färsk mango, pressad lime, strimlad chili och koriander? Kombinationen låter onekligen lite mysko, och så tillsammans med lax, men det funkade faktiskt väldigt väl ihop allting! Gott i maggen, och sedan avslappning i soffan där vi fastnade framför "The perfect man", en mysig film jag sett förr. Sedan somnade jag i skenet av DS:en och Oos frustrerade ljud, då det tydligen börjar vara lite småsvårt nu. Vi har bytt sida i sängen för att jag ska kunna se när han spelar, men det har också den fördelen att ryggen känns lite bättre. Hans sida är nämligen av någon anledning inte lika "nedlegad"!
Ingen combat på Kållered nu förrän releasen nästa år, men jag funderar på att träna på nya koreografin medan Oo spelar sin innebandy.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Oo har väl ingen dubbelhaka??

2009-12-17 @ 11:10:07
Postat av: Oo

Tycker det är lite konstigt att min sida inte är nerlagd som din?!??! Du sover ju normal mer på min sida än din egen. Det är bara Maja som tydligen har legat ner din sida!!!!



Puss

2009-12-17 @ 11:11:53
Postat av: Anna

Det kan inte vara så att ni har olika hårdhet på madrasserna? ;o)



2009-12-17 @ 11:43:24
Postat av: Linda till Stefan

Tittar man tillräckligt noga kan man nog få till en trippelhaka där! ;o) Annars syftade jag mera på min egen, icke existerande sådan alltså! ;o)

2009-12-17 @ 11:46:53
Postat av: Linda till Oo

Maja tar STOR plats, och så ligger vi mer på MIN sida, vilket medför att din madrass "tryckts ihop" och blivit bekvämt hårdare. Juh.

2009-12-17 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0