Chubby the fish

Får jag presentera Chubby. Efter en del möda och besvär, och inte riktigt enligt mönstret, har han nu färdigställts. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om resultatet. Söt? Eller en misslyckad kombination av kycklingklubba och jag-vet-inte-vad. Den var i alla fall svårare än jag trott, enbart på grund av fenorna. Tack Anna som föreslog och skickade mönstret till en annan ryggfena som jag efter lite modifieringar fick till denna hajliknande sak. Inte som mönstret, vilken jag tyckte var söt, men som jag fullständigt gick bet på! Jäkla fena!

Tog mina korvmackor ute i solen. Rackarns vad varmt det var! Kan också ha berott på att jag är helsvart klädd och satt i en 40 kvm stor innergård, omgiven av två våningar mörk fasad.

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina fisken! Vad blir nästa virkprojekt måntro? Kanske den här giraffen? ;o)



http://ianyckelpiga.blogspot.com/2009/06/giraff-monster.html

2009-08-06 @ 13:03:15
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda till Anna

Åh, jag har sneglat på den coola giraffen! Men den verkar lite knepig att göra, så det har inte blivit mer än just sneglat och suckat :o)



Jag gillar inte projekt med en massa delar, bara ett par ögon tycker jag är jobbiga, med dess fyra delar! :o)

2009-08-06 @ 13:36:07
Postat av: Anna

Jo, men du verkar prova på det ena avancerade projektet efter det andra. Nu är det ju du som är "virkmästaren" av oss två. :o)



2009-08-06 @ 14:14:24
URL: http://andasblogg.blogspot.com/
Postat av: Linda till Anna

Nehejdu, försök inte! Har milslängder kvar till din nivå! :o)

2009-08-06 @ 14:23:19
Postat av: Hannah

hmmm... is it only me that i think Chubby looks much cuter and better than the original in the link you posted??



and LOL!!! You're complaining about heat!!! I thought you want my 37C? hehehe

2009-08-07 @ 04:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0