"Three...is a magic number!"

Jag är närmast barnsligt förtjust i sådana här små utmaningar! Tror jag gjort någon liknande tidigare, men det gör ingenting! :o)
Denna fick jag av Anna!


TRE jobb jag har haft: Värdetransportör, växtförsöksbiträde, högstadielärare i ma/no

TRE platser jag bott på: Piteå, Umeå och Stenungsund.

TRE saker jag gillar att se på tv: House, Biggest looser och CSI.

TRE favoriträtter: Go köttbit med potatisgratäng och sås, tacos och fisksoppa.

TRE platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Hemma i sängen, på en massagebänk, på Hawaii som nybliven fru!

Jag utmanar: Marita!

Kommentarer
Postat av: Marita

Klart jag antar denna utmaningen-men hinner inte just nu men om ett par dar eller så ska jag nog hinna få ut den till bloggen:))



Marita

2009-04-08 @ 09:13:00
URL: http://amors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0