Nära nu!

En påskhelg närmar sig! Och Gulingen har nya däckisar! Självklart kunde det ju inte gå smärtfritt att byta. När de krängt på några däck upptäcker de att fälgarnas ventiler läcker luft! Detta är ingenting jag märkt av under tiden innan jag bytte, men de fick ju sätta tillbaka vinterdäcken, så jag kunde flänga iväg till en annan däck/fälgverkstad som hade sådana ventiler!
Sedan var ju min bokade tid borta, men de klämde in mig ändå så jag skulle slippa komma tillbaka en annan dag. Skönt att ha det gjort nu, och första gången jag lämnat in bilen för däckbyte, vilket kändes både lyxigt och konstigt. Så med nya navringar, (de som ställde till det för mina vinterdäck), blev det dryga 6000 spänn. Urk.

Lite disigt, men ganska varmt ute ändå. Ska böka mig in i stan efter jobbet och hämta biobiljetterna. Sedan är det helg! Kanske jag är duktig och skriver ett eller annat inlägg då. Om jag inte kommer på någonting annat än att spela DS, eller basta, eller sticka! :o)

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0